PREMIUM TRUCKS

10 matches

1 of 1

  • Volvo își crește utilizarea de oțel produs cu emisii reduse de CO2* pentru camioanele sale. Acest oțel este realizat cu materiale reciclate și energie independentă de resurse fosile și va fi folosit pentru fabricarea a zeci de mii de camioane Volvo, începând de anul viitor.

  • Până la 600 km cu o singură încărcare. Aceasta este distanța pe care următoarea generație de camioane electrice grele Volvo va fi capabilă să o parcurgă. Autonomia mai mare reprezintă un progres important pentru transportul pe distanțe lungi, cu emisii zero.

  • Volvo Trucks continuă să introducă noi servicii pentru încărcarea camioanelor electrice. Cel mai recent – Charging Management – este un serviciu care permite încărcarea eficientă la sediul companiei de transport.

  • Volvo Trucks și compania globală de logistică DSV au semnat un acord de cooperare pentru 300 de camioane electrice grele. Este vorba despre una dintre cele mai mari comenzi comerciale de până acum pentru camioane electrice Volvo. Cu această comandă, DSV va avea una dintre cele mai mari flote de camioane electrice grele din Europa.

  • În cadrul unuia dintre cele mai mari contracte încheiate de Volvo Trucks, au fost comandate 1.500 de camioane Volvo FH Aero, de către compania italiană de logistică și transport Lannutti Group, care își reînnoiește flota de camioane de transport de lungă distanță.

  • Expunerea Volvo Trucks la expoziția IAA 2024 va fi încărcată cu dovezi ale determinării companiei de a decarboniza transporturile și de a preveni accidentele. Volvo va expune camioane cu lanțuri cinematice electrice pe baterii, cu celule de combustibil și cu motoare cu combustie alimentate cu combustibili alternativi – o strategie care permite un transport sustenabil, astăzi și în viitor.

  • Camioanele electrice produse de Volvo Trucks au parcurs peste 80 de milioane de kilometri, sau 2.000 de ture în jurul lumii, de când Volvo a lansat primele sale modele electrice, în 2019. Aceste camioane au emisii reduse de CO2 și, în același timp, îmbunătățesc seminificativ mediul de lucru al șoferilor.

  • Noul Volvo FH16 este cel mai puternic camion din Europa, dar și unul foarte eficient din punctul de vedere al consumului de combustibil – poate funcționa 100% cu combustibili regenerabili. Testele efectuate pe șosea confirmă că noul motor ce echipează FH16 obține o economie de combustibil mai bună cu 5% și emisii mai scăzute, în timp ce produce cu 7% mai mult cuplu – o combinație care crește eficiența și productivitatea pentru cele mai solicitante sarcini de transport.

  • Volvo Trucks dezvoltă motoare cu combustie care funcționează cu hidrogen. Testele pe șosea cu camioane care utilizează hidrogenul în motoarele cu combustie vor începe în 2026, iar lansarea comercială este planificată către sfârșitul acestui deceniu. Camioanele propulsate cu hidrogen „verde” reprezintă un pas semnificativ pentru Volvo către atingerea obiectivului de net-zero emisii și sprijinirea clienților pentru a-și atinge țintele de decarbonizare.

  • Volvo Trucks a primit o comandă de 100 de camioane electrice din partea companiei de logistică DFDS. Cu această recentă comandă, DFDS aproape că și-a dublat flota de camioane electrice Volvo, având în total 225 de unități – cea mai mare flotă de companie de camioane electrice grele din Europa.

10 matches

1 of 1